מדוע נייר קראפט עדיף מנייר רגיל?

שקיות ממותגות לפיצוחים של פרופק

ככל שאנשים הופכים מודעים יותר לנושאים סביבתיים, הצרכנים מפנים יותר ויותר את נאמנותם לחברות ומוצרים בעלי מודעות אקולוגית. כבעל עסק, קל להיות המום משפע המונחים והמוצרים החדשים שהפכו פופולריים עם השנים בשל העיצוב הידידותי לסביבה שלהם.

אם חוסר הוודאות שלך מונע ממך לשלב שיטות ידידותיות לסביבה בעסק שלך, המשך לקרוא. החלטנו לקחת מוצר רב-תכליתי, נייר קראפט, ולהסביר את תהליך היצירה שלו במילים פשוטות כדי שתדע בדיוק איך הוא עשוי ואילו רכיבים הופכים אותו לידידותי לסביבה ולבחירה טובה יותר מנייר רגיל. לאחר מכן, אנו ניתן כמה עצות כיצד לשלב שקיות מנייר קראפט בעסק שלך.

איך מייצרים נייר קראפט?

מוצרי נייר קראפט מיוצרים בתהליך הקראפט, אשר, כמו שיטות ייצור נייר אחרות, כרוך בהמרה כימית של עץ לעיסת עץ. המרכיבים המבניים בעץ הם ליגנין ותאית. מכיוון שליגנין אינו מייצר נייר טוב, יש להפריד אותו מתאית.

לצורך כך מבשלים את שבבי העץ ב"שיכר לבן" העשוי מנתרן גופרתי ונתרן הידרוקסיד. הם מפרקים את הליגנין והתאית, ומשאירים מאחוריהם את עיסת העץ המלא ואת "השיכר השחור". שבבי העץ הופכים כעת לעיסה ומסננים כדי להסיר חתיכות גדולות יותר. העיסה נשטפת כדי להסיר שאריות של ליקר בישול ולאחר מכן ניתן להפוך אותה למגוון מוצרי נייר.

מדוע נייר קראפט עדיף על נייר רגיל?

אז איך תהליך נייר קראפט בהשוואה לשיטות ייצור נייר אחרות? ראשית, נייר קראפט חזק יותר בגלל תכולת הליגנין המופחתת ויחס הגופרית הגבוה שלו. זה גם אינו כרוך בהלבנה נרחבת, מה שמפחית את חוזק הנייר ומגדיל את עלויות הייצור.

פרו-פק המרכז לשקיות אלומיניום המובילים בשקיות אלומיניום ושקיות מנייר קראפט לאריזה עומדים לרשותכם בכל שאלה. המוצרים העיקריים שלנו כוללים שקיות אלומיניום, שקיות אלומיניום למזון, שקיות אלומיניום לקפה, שקיות נייר קראפט. שקיות אלומיניום למזון לחיות מחמד, שקיות ואקום, ועוד. לפרטים נוספים וייעוץ צרו קשר כאן!