מהן הסיבות לשימוש בשקיות אלומיניום באריזות מזון?

שקיות ממותגות לפיצוחים של פרופק

הידעתם ששקיות אלומיניום הן אחת הדרכים הטובות ביותר לאחסן מזון? שקיות אלומיניום לאריזות מזון הן סוג של אריזה המגנה על מזון, משקאות, קוסמטיקה ותרופות ובמקביל מסייעת בהפחתת הפסולת. האריזה מאריכה את חיי המדף של המוצר, על ידי שמירת הטריות ומניעת חדירה של חמצן ואור לתוך האריזה כך שהמוצרים עמידים יותר כתוצאה מכך.

שקיות אלומיניום הופכות פופולריות יותר מכיוון שהוכח שהן מפחיתות את זיהום המזון בעודן ניתנות למחזור ומועילות לסביבה.

שקיות אלומיניום משמשות לאריזת מזון מסיבות שונות: השקיות מספקות מחסום טוב מאוד להגנה על המזון מפני אור ואוויר ושומרות על איכות המזון; ניתן למחזר ולעצב אותן בנפרד בהתאם לדרישות הלקוחות; ניתן לייצר אותן בגדלים ובצורות שונות. בנוסף, אלומיניום הוא חומר קל משקל ומסיבה זו יש לו השפעה חיובית על עלויות הייצור.

האם שקיות אלומיניום טובות לשימוש?

לאריזות בשקיות אלומיניום יתרונות רבים על פני צורות אריזה אחרות. מסיבה זו שקיות אלומיניום לאריזת מזון משמשים במגוון רחב של יישומים. הנה כמה יתרונות לשימוש בשקיות אלומיניום:

היגיינה ובטיחות (אלומיניום סטרילי ובטוח לשימוש במגע ישיר עם מוצרי מזון)

קיימות (שקיות נייר אלומיניום ניתנים למחזור מלא)

ביצועים (ניתן להשתמש שקיות אלומיניום לאריזת מזון במגזר הביתי והתעשייתי)

עיצוב (עומדות או שטוחות, גדולות או קטנות, שקיות אלו בהתאמה אישית יכולות לבצע מספר פונקציות בהתאם לצרכים)

שקיות אלומיניום לאריזת מזון של פרו-פק המרכז לשקיות אלומיניום מאושרות על ידי מכון התקנים הישראלי למגע ואריזה של מזון. כל השקיות מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועומדות בתקנים של משרד הבריאות. אנו בפרו-פק מאמינים שהאריזה הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. לכן אנו גאים להציע את מגוון שקיות האלומיניום שלנו, שנועדו לספק אטימה מאובטחת ואטומה תוך שיפור מראה המוצרים שלכם. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד או לבצע הזמנה, אל תהססו ליצור איתנו קשר. צוות שירות הלקוחות הידידותי שלנו זמין לענות על כל שאלה שיש לכם ולסייע לכם בהזמנה. צרו איתנו קשר בטלפון, וואטס-אפ, בדוא"ל או דרך האתר שלנו כדי ללמוד עוד על שקיות האלומיניום שלנו. אנו בפרו-פק נעזור לכם למקסם את איכות האריזות שלכם, הזמינו עכשיו!