שקיות אלומיניום לאריזה ואחסון מזון בוואקום

שקיות ממותגות לפיצוחים של פרופק

שקיות אלומיניום לאריזת מזון בוואקום הן שקיות הניתנות לאריזה של מוצרי מזון, אלקטרוניקה ומוצרים רפואיים ללא חמצן וחסכון במקום בהתאם לנפח התכולה שבתוכם. מכיוון שהשקיות ארוזות היטב, אין מקום לאוויר כלוא בתוכן, זה עוזר לשמר מזון ומוצרים אחרים.

היתרונות של שקיות מזון ואקום:

הגנה מפני צריבה במקפיא

מזונות אטומים בוואקום מוגנים מפני צריבה במקפיא והתייבשות. כאשר אוויר בא במגע עם גבישי מים מסביב למזון, זה גורם לכוויות במקפיא. על ידי שמירה על מגע של אוויר עם המזון, איטום ואקום עוזר למנוע זאת. צריבה במקפיא אינה מזיקה לבריאות שלך, אבל היא כן פוגעת בטעם ובמרקם של האוכל שלך.

יותר מקום לאחסון

מקום אחסון, בין אם על מדפים או במקרר ובמקפיא, עשוי להשפיע על מה שנמצא בהישג יד. חסכון בנפח המוצר על ידי ריקון האוויר הכלוא על ידי איטום ואקום של המוצרים מייצר מקום למוצרי מזון נוספים, מוזיל עלויות שילוח ועלויות אחסון.

שיפור טעם והשרה

יתרון משמעותי נוסף של אריזה בשקיות אלומיניום ואקום הוא שניתן להשתמש בו לטעם מזון על ידי מרינדה ותיבול. אוטמים בוואקום עופות, דגים או בקר עם מרינדה או טעם לשיפור מהיר ופנטסטי בחוויית הבישול שלך.

אוכל טרי יותר לזמן ארוך יותר

במקרר או על המדף, חוסר החשיפה לאוויר מספק שימור והגנה ממושכים יותר. מזון נשמר באמצעות איטום ואקום על ידי מניעת היווצרות של עובש, פטריות וחיידקים. זה שימושי במיוחד בעת רכישת מוצרים עונתיים ומזון שמתקלקל במהירות, כגון ירקות ובשר. זה עובד גם על שקדים, פסטה, קרקרים ומוצרי מזווה אחרים שמתייבשים או מעופשים כאשר הם נחשפים לחמצן ולחות.

אנו בפרו-פק מאמינים שהאריזה הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. לכן אנו גאים להציע את מגוון שקיות האלומיניום שלנו, שנועדו לספק אטימה מאובטחת ואטומה תוך שיפור מראה המוצרים שלכם. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד או לבצע הזמנה, אל תהססו ליצור איתנו קשר. צוות שירות הלקוחות הידידותי שלנו זמין לענות על כל שאלה שיש לכם ולסייע לכם בהזמנה. צרו איתנו קשר בטלפון, וואטס-אפ, בדוא"ל או דרך האתר שלנו כדי ללמוד עוד על שקיות האלומיניום שלנו. אנו בפרו-פק נעזור לכם למקסם את איכות האריזות שלכם, הזמינו עכשיו!