שקיות אלומיניום דויפק עומדות גדולות 40*64 ללא חלון

שקיות אלומיניום דויפק עומדות בגודל 40*64 ללא חלון.

צבעים זמינים במלאי : כסף מיילר

מכירה לחנויות, סיטונאים וייצרנים במחיר הכי זול בארץ.

גודל: 40cm x 8cm x 64cm (אורך x רוחב x גובה)

תיאור מוצר

פרו-פק מציגים שקיות אלומיניום גדולות דויפאק \ עומדות ברמת הפרימיום שלנו, הפתרון האולטימטיבי לאריזת כמויות גדולות של מוצרים יבשים ופריטים מתכלים. שקיות אלו מעוצבות עם החומרים האיכותיים ביותר, מושלמים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים המחפשים פתרון אריזה אמין וחסכוני.

שקיות אלומיניום דויפק גדולות נועדו לספק הגנה מקסימלית מפני לחות, חמצן ואור, מה שמבטיח שהמוצרים שלכם יישארו טריים ובטוחים במהלך הובלה ואחסון. עם תכונות ההגנה המעולות שלה, שקיות אלו מסייעות לשמר את האיכות וחיי המדף של המוצרים שלכם, ומאפשרות לכם לענות על הדרישות של הלקוחות שלכם תוך שמירה על המוניטין של המותג.

בין אם אתם אורזים תבלינים, פירות קפואים, מזון לחיות מחמד או כימיקלים תעשייתיים, השקיות שלנו מגיעות במגוון גדלים וצבעים שיתאימו לצרכים שלכם. אנו מציעים אפשרויות להתאמה אישית, המאפשרות לך להדפיס את לוגו המותג שלך ועיצוב על התיקים, תוך יצירת פתרון אריזה אישי ומושך את העין שיבדל את המוצרים שלך מהמתחרים.

שקיות אלומיניום דויפאק גדולות קלות לשימוש ונוחות לאחסון, מה שהופך אותן לבחירה אידיאלית עבור עסקים המעוניינים לייעל את תהליכי האריזה שלהם. עם המחויבות שלנו לאיכות ולשביעות רצון לקוחות, אתם יכולים לסמוך על השקיות שלנו שיספקו ביצועים אמינים ועמידים לאורך זמן.

בחרו בשקיות גדולות מאלומיניום מתוצרת פרו-פק עבור פתרון אריזה המשלב פונקציונליות, עמידות וסגנון.